Regulamin sprzedaży kursów on-line

 

ORGANIZATOR

1.1. Organizatorem szkolenia jest DESIGN THINKING INSTITUTE IWONA GASIŃSKA,  mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP  5252031818

§ 1 

Definicje 

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć: 

1) Kurs – kurs on-line pt. Design Thinking Start, Praca warsztatowa ABC, Uruchom kreatywność, Moderowanie Efektywnych Spotkań, którego twórcą jest Sprzedawca, 

2) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, 

3) Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową 

4) Operator Płatności – płatność dokonywana przelewem na konto Sprzedawcy Design Thinking Institute Iwona Gasińska, mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP5252031818 lub Przelewy24.pl 

5) Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem http://dt-institute.pl/ 

6) Strona – strona internetowa dostępna pod adresem 

http://dt-institute.pl/ 

7) Sprzedawca – Design Thinking Institute Iwona Gasińska, mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP5252031818 

§ 2 

Postanowienia wstępne 

1. Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Kursu oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu. 

2. Usługa, o której mowa w ust. 1 powyżej, świadczona jest na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Strony.

3. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:

1) dostęp do Internetu, 

2) standardowy system operacyjny, 

3) standardowa przeglądarka internetowa, 

4) posiadanie aktywnego adresu e-mail. 

4. W celu rozpoczęcia korzystania z odpłatnych treści cyfrowych w postaci kursów dostarczanych przez Sprzedawcę, Kupujący winien oświadczyć, czy wyraża zgodę na spełnienie świadczenia przez Sprzedawcę poprzez dostarczanie Użytkownikowi treści o charakterze cyfrowym przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. 

5. Na podstawie art. 38 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy odpłatnej o dostarczanie treści cyfrowych w postaci kurs on-line pt. Design Thinking Start, Praca warsztatowa ABC, Uruchom kreatywność, Moderowanie Efektywnych z uwagi na charakter świadczenia usług, których przedmiotem jest dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, w przypadku gdy spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego i po poinformowaniu Kupującego przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy. 

6. Do korzystania z Kursu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego: 

1) dostęp do Internetu, 

2) standardowy system operacyjny, 

3) standardowa przeglądarka internetowa, 

4) standardowy pakiet biurowy (np. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice), 5) standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader), 

6) standardowy odtwarzacz plików wideo (np. WindowsMediaPlayer), 

7) posiadanie aktywnego adresu e-mail. 

7. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem. 

8. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie. 

9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Strony, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. 

10. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Strony. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony. 

11. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Strony, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail [email protected]. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Strony. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację. 4. Wszystkie ceny podane na Stronie są cenami netto + VAT 

§ 3 

Prawa własności intelektualnej 

1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że Kurs stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy. 

2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Kursu przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Kursu i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 

§ 4 

Zakup Kursu 

1. W celu zakupu Kursu, Kupujący musi podjąć następujące kroki: 

2. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za Kurs. 

3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. 

§ 5 

Udostępnienie Kursu 

1. Zakupiony Kurs zostanie udostępniony Kupującemu w następujący sposób: 

Wybrany kurs on-line pt: Design Thinking Start, Praca warsztatowa ABC, Uruchom kreatywność lub Moderowanie Efektywnych, zostaje udostępniony Kupującemu na czas nieokreślony. 

§ 6 

Odstąpienie Konsumenta od umowy 

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

§ 7 

Odpowiedzialność za wady 

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Kurs wolny od wad. 

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli Kurs ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady). 

3. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Kursu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. 

4. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 

§ 8 

Dane osobowe i pliki cookies 

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem http://dt-institute.pl/ 

§ 9 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 

2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość: 

1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, 

2) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, 

3) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. 

3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl. 4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 

§ 10 

Pozostałe postanowienia 

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen na Stronie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany. 

2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. 

Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. 

3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 27.03.2020 



Regulamin Kursu Moderatora Design Thinking

 

ORGANIZATOR

1.1. Organizatorem szkolenia jest DESIGN THINKING INSTITUTE IWONA GASIŃSKA,  mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP  5252031818

 

KURS MODERATORA DESIGN THINKING

2.1. Organizator realizuje Kurs Moderatora Design Thinking w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie, którą zamieszcza na stronie www.designthinkingkurs.pl

2.2. Harmonogram Kursu Moderatora Design Thinking z podziałem na poszczególne dni znajduje w dokumencie oferty zamieszczonej na stronie http: www.designthinkingkurs.pl

2.3. Kurs Moderatora Design Thinking trwa 3 dni (łącznie 21 godzin).

W kursie bierze udział 16-20 osób.

2.4. Warunkiem otrzymania Certyfikatu Moderatora Design Thinking, wydawanego przez Design Thinking Institute jest uczestniczenie w minimum 21 godzinach szkolenia.

 

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA

3.1. Warunkiem udziału w Kursie Moderatora Design Thinking jest dostępność wolnych miejsc oraz dokonanie wpłaty w ciągu 7 dni od momentu wypełnienia formularza rejestracyjnego na designthinkingkurs.pl/formularz

3.2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

 

CENY KURSU MODERATORA I WARUNKI PŁATNOŚCI

4.1. Wynagrodzenie Organizatora obejmuje: udział w Kursie Moderatora Design Thinking, catering, niezbędne narzędzia, materiały warsztatowe,certyfikat wydany przez Design Thinking Institute, zgodne z ofertą danego Kursu Moderatora Design Thinking.

4.2. Ceny Kursu Moderatora Design Thinking podane są w kwotach netto.

4.3. Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania Kursu Moderatora Design Thinking.

4.4. Płatność za Kurs Moderatora Design Thinking odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego: www.designthinkingkurs.pl/formularz. Uczestnik ma 7 dni na dokonanie wpłaty. Jeśli wpłata nie zostanie dokonana w tym czasie, zgłoszenie zostanie anulowane. Po zaksięgowaniu płatności na koncie Organizatora Uczestnik otrzymuje fakturę VAT.

4.5. Faktura VAT zostaje wystawiona i przesłana pocztą elektroniczną w ciągu 14 dni od daty zaksięgowania płatności na koncie Organizatora. Uczestnik uiszczając wpłatę wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

4.6. Kwota opłaty za Kurs Moderatora Design Thinking podana jest w ofercie, którą zamieszcza na stronie www.designthinkingkurs.pl/formularz

 

REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA – ODSTĄPIENIE OD UMOWY

5.1. Odstąpienie od umowy powinno być przesłane w formie listu poleconego lub poczty elektronicznej (na adres: [email protected]) do Organizatora.

5.2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 30 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Kursu Moderatora Design Thinking (liczy się data wpływu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej do Organizatora) Zamawiającemu przysługuje zwrot uiszczonej opłaty w całości.

5.3. W przypadku otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji z Kursu Moderatora Design Thinking w terminie krótszym niż 30 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia, nie później jednak niż na 15 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Kursu Moderatora Design Thinking, Zamawiającemu przysługuje zwrot części opłaty w wysokości 50% wpłaconej kwoty. Zamawiający wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji z Kursu Moderatora Design Thinking przez Zamawiającego później niż na 15 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Kursu Moderatora Design Thinking, lub nie wzięcia udziału w Kursie Moderatora Design Thinking, Organizator zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia - ceny za Kurs Moderatora Design Thinking, a uczestnik nie otrzymuje zwrotu środków.

5.4. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania zapłaty. Zamiast zgłoszonej osoby, w szkoleniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

 

ZMIANY TERMINU I PROWADZĄCYCH SZKOLENIE

6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i prowadzących Kurs Moderatora Design Thinking.

6.2. W przypadku zmiany terminu Kursu Moderatora Design Thinking przez Organizatora Zamawiający ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Kursie oraz zwrotu całości uiszczonej opłaty (wyjątek punkt 6.4)

  6.3. W przypadku odwołania Kursu Moderatora Design Thinking przez Organizatora, Organizator zwróci wpłaconą kwotę w całości lub przeprowadzi Kurs Moderatora Design Thinking w innym wskazanym przez siebie terminie.

6.4 W przypadku konieczności zmiany terminu szkolenia bądź jego formy z przyczyn niezależnych od Organizatora (np. w efekcie następstw związanych z zagrożeniem zdrowia), Organizator zapewnia uczestnikowi możliwość wyboru innej odpowiadającej daty z puli zaplanowanych Kursów Moderatora Design Thinking (zarówno w formie tradycyjnej jak i zdalnej) w okresie następnych sześciu miesięcy. W takich przypadkach koszty uczestnictwa nie są zwracane. 


REKLAMACJE

7.1. Uczestnik może dokonać reklamacji składając Organizatorowi stosowne oświadczenie w formie listu poleconego, faksu lub poczty elektronicznej, najpóźniej w terminie 30 dni od daty zakończenia Kursu Moderatora Design Thinking.

W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje:

  1. częściowy lub całkowity zwrot kosztów usługi edukacyjnej,
  2. możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.

7.1 Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 7 roboczych od momentu jej złożenia. 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U.133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) Organizator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza 

zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Zamawiającego (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy)traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Organizatorem.

8.2. Uczestnik udziela Design Thinking Institute nieodwołalnej i nieodpłatnej zgody na wielokrotne wykorzystywanie zdjęć, wywiadów oraz nagrań z jego wizerunkiem w materiałach informacyjno-promocyjnych bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Niniejsza zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku uczestnika we wszelkich formach publikacji, w szczególności: w 

social mediach, reklamie w Internecie, materiałach promocyjnych, ulotkach, broszurach i nie jest ograniczone czasowo, ani terytorialnie.

8.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 z 2002 r.,poz.1176, ze zm.).


KONTAKT

9.1. Zapisami na kurs zajmuje się Weronika Ciesielska  [email protected], 515 720 117

9.2. Opiekunem kursów jest Sara Kapela  [email protected], 502 536 607


Regulamin Kursu Moderatora Design Thinking Online 

 

ORGANIZATOR

1.1. Organizatorem szkolenia jest DESIGN THINKING INSTITUTE IWONA GASIŃSKA,  mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP 5252031818

 

KURS MODERATORA DESIGN THINKING ON-LINE

2.1. Organizator realizuje Kurs Moderatora Design Thinking On-line w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie, którą zamieszcza na stronie www.designthinkingkurs.pl

2.2. Harmonogram  Kursu Moderatora Design Thinking On-line znajduje w dokumencie oferty zamieszczonej na stronie http: www.designthinkingkurs.pl

2.3.  Kurs Moderatora Design Thinking On-line trwa 3 dni.Maksymalna ilość uczestników to 15 osób.

2.4  Do korzystania z Kursu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:

  1. dostęp do Internetu,
  2. standardowy system operacyjny,
  3. standardowa przeglądarka internetowa,
  4. standardowy pakiet biurowy (np. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice),
  5. standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader),
  6. standardowy odtwarzacz plików wideo (np. WindowsMediaPlayer),
  7. posiadanie aktywnego adresu e-mail.

2.5. Warunkiem otrzymania Certyfikatu Kursu Moderatora Design Thinking Online, wydawanego przez Design Thinking Institute jest uczestniczenie w minimum 3 spotkaniach online.

 

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA

3.1. Warunkiem udziału w Kursie Moderatora Design Thinking Online,

jest dostępność wolnych miejsc oraz dokonanie wpłaty w ciągu 7 dni od momentu wypełnienia formularza rejestracyjnego na designthinkingkurs.pl/formularz

3.2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

 

CENY KURSU MODERATORA DESIGN THINKING ONLINE I WARUNKI PŁATNOŚCI

4.1. Wynagrodzenie Organizatora obejmuje: udział w Kursie Moderatora Design Thinking Online,  niezbędne narzędzia, dostęp do platformy miro i zoom, bon na posiłki z platformy pyszne.pl, samouczek i certyfikat wydany przez Design Thinking Institute, wysyłany do uczestnika bezpośrednio po szkoleniu.

4.2. Ceny Kursu Moderatora Design Thinking Online podane są w kwotach netto.

4.3. Płatność za Kurs Moderatora Design Thinking Online odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego: www.designthinkingkurs.pl/formularz. Uczestnik ma 7 dni na dokonanie wpłaty. Jeśli wpłata nie zostanie dokonana w tym czasie, zgłoszenie zostanie anulowane. Po zaksięgowaniu płatności na koncie Organizatora Uczestnik otrzymuje fakturę VAT.

4.4. Faktura VAT zostaje wystawiona i przesłana pocztą elektroniczną w ciągu 14 dni od daty zaksięgowania płatności na koncie Organizatora. Uczestnik uiszczając opłatę wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

4.5. Kwota opłaty za Kurs Moderatora Design Thinking Online podana jest w ofercie, która znajduje się  na stronie www.designthinkingkurs.pl/formularz

 

REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA – ODSTĄPIENIE OD UMOWY

5.1. Odstąpienie od umowy powinno być przesłane w formie listu poleconego na adres Organizatora  lub poczty elektronicznej na adres: [email protected].

5.2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 30 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Kursu Moderatora Design Thinking Online (liczy się data wpływu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej do Organizatora) Zamawiającemu przysługuje zwrot uiszczonej opłaty w całości.

5.3. W przypadku otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji z Kursu Moderatora Design Thinking Online w terminie krótszym niż 30 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia nie później  jednak niż na 15 dni roboczych przed datą rozpoczęcia, Zamawiającemu przysługuje zwrot części opłaty w wysokości 50% wpłaconej kwoty. Wówczas zaliczka pozostaje bezzwrotna. Zamawiający wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji z Kursu Moderatora Design Thinking Online przez Zamawiającego później niż na 15 dni roboczych przed datą rozpoczęcia, lub nie wzięcia udziału w Kursie Moderatora Design Thinking Online, Organizator zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia - ceny za Kurs Moderatora Design Thinking Online, a uczestnik nie otrzymuje zwrotu środków. 

5.4. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania zapłaty. Zamiast zgłoszonej osoby, w szkoleniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

 

ZMIANY TERMINU I PROWADZĄCYCH SZKOLENIE

6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i prowadzących Kursu Moderatora Design Thinking Online 

6.2. W przypadku zmiany terminu przez Organizatora Zamawiający ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa  oraz zwrotu całości uiszczonej opłaty.

  6.3. W przypadku odwołania  Kursu Moderatora Design Thinking Online 

przez Organizatora, Organizator zwróci wpłaconą kwotę w całości lub przeprowadzi Kurs Moderatora Design Thinking Online w innym wskazanym przez siebie terminie.


REKLAMACJE

7.1. Uczestnik może dokonać reklamacji składając Organizatorowi stosowne oświadczenie w formie listu poleconego, faksu lub poczty elektronicznej, najpóźniej w terminie 30 dni od daty zakończenia  Kursu Moderatora Design Thinking Online.

W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje:

  1. częściowy lub całkowity zwrot kosztów usługi edukacyjnej,
  2. możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U.133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) Organizator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Zamawiającego (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Organizatorem.

8.2. Uczestnik udziela Design Thinking Institute nieodwołalnej i nieodpłatnej zgody na wielokrotne wykorzystywanie zdjęć, wywiadów oraz nagrań z jego wizerunkiem w materiałach informacyjno-promocyjnych bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Niniejsza zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku uczestnika we wszelkich formach publikacji, w szczególności: w social mediach, reklamie w Internecie, materiałach promocyjnych, ulotkach, broszurach i nie jest ograniczone czasowo, ani terytorialnie.

8.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 z 2002 r.,poz.1176, ze zm.).

 

KONTAKT

9.1. Zapisami na kurs zajmuje się Weronika Ciesielska  [email protected], 515 720 117

9.2. Opiekunem kursów jest Sara Kapela  [email protected], 502 536 607

 

Regulamin warsztatów Design Thinking Institute

 

Definicje 

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć: 

1) Warsztat/y – warsztaty pt. Experience Jam, Wprowadzenie do design thinking oraz inne formy spotkań z pracą w grupie odbywające się w ciągu jednego dnia, którego twórcą jest Sprzedawca

2) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, 

3) Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową 

4) Operator Płatności – płatność dokonywana przelewem na konto Sprzedawcy Design Thinking Institute Iwona Gasińska, mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP5252031818 

5) Organizator - DESIGN THINKING INSTITUTE IWONA GASIŃSKA,  mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP 5252031818

6) Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem http://dt-institute.pl/ 

7) Strona – strona internetowa dostępna pod adresem http://dt-institute.pl/ 

8) Sprzedawca – Design Thinking Institute Iwona Gasińska, mieszczącą się przy ul. Prusa 4/9 w Poznaniu, NIP5252031818 

9) Zamawiający- osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, 

 

WARSZTATY 

2.1. Organizator realizuje warsztaty w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie, którą zamieszcza na stronie www.dt-institute.pl.

2.2. Harmonogram warsztatów znajduje się w dokumencie oferty zamieszczonej na stronie www.dt-institute.pl.

2.3.  Warsztaty odbywają się w ciągu 1 dnia. 

 

ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA

3.1. Warunkiem udziału w warsztatach jest dostępność wolnych miejsc oraz dokonanie wpłaty w ciągu 7 dni od momentu wypełnienia formularza rejestracyjnego na stronie. 

3.2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. 

 

CENY WARSZTATÓW I WARUNKI PŁATNOŚCI

4.1. Wynagrodzenie Organizatora obejmuje: udział w warsztatach,  niezbędne narzędzia, materiały warsztatowe.

4.2. Ceny warsztatów podane są w kwotach netto.

4.3. Płatność za warsztaty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego na stronie: www.dt-institute.pl. Uczestnik ma 7 dni na dokonanie wpłaty. Jeśli wpłata nie zostanie dokonana w tym czasie, zgłoszenie zostanie anulowane. Po zaksięgowaniu płatności na koncie Organizatora Uczestnik otrzymuje fakturę VAT.

4.4. Faktura VAT zostaje wystawiona i przesłana pocztą elektroniczną w ciągu 14 dni od daty zaksięgowania płatności na koncie Organizatora. Uczestnik uiszczając opłatę wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

4.5. Kwota opłaty za warsztaty podana jest w ofercie, która znajduje się na stronie www.dt-institute.pl.

 

REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA – ODSTĄPIENIE OD UMOWY

5.1. Odstąpienie od umowy powinno być przesłane w formie listu poleconego na adres Organizatora  lub poczty elektronicznej na adres: [email protected].

5.2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 30 dni roboczych przed datą rozpoczęcia warsztatów (liczy się data wpływu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej do Organizatora) Zamawiającemu przysługuje zwrot uiszczonej opłaty w całości.

5.3. W przypadku otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji z warsztatów w terminie krótszym niż 30 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia nie później  jednak niż na 15 dni roboczych przed datą rozpoczęcia, Zamawiającemu przysługuje zwrot części opłaty w wysokości 50% wpłaconej kwoty. Wówczas zaliczka pozostaje bezzwrotna. Zamawiający wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji z warsztatów przez Zamawiającego później niż na 15 dni roboczych przed datą rozpoczęcia, lub nie wzięcia udziału w warsztatach, Organizator zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia - ceny za warsztaty, a uczestnik nie otrzymuje zwrotu środków. 

5.4. Nieobecność na warsztatach nie zwalnia z dokonania zapłaty. Zamiast zgłoszonej osoby, w warsztatach może wziąć udział inny pracownik firmy.


ZMIANY TERMINU I PROWADZĄCYCH WARSZTATY

6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i prowadzących warsztaty.

6.2. W przypadku zmiany terminu przez Organizatora Zamawiający ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa oraz zwrotu całości uiszczonej opłaty.

  6.3. W przypadku odwołania warsztatów przez Organizatora, Organizator zwróci wpłaconą kwotę w całości lub przeprowadzi warsztaty w innym wskazanym przez siebie terminie.

6.4. W przypadku konieczności zmiany terminu warsztatu bądź jego formy z przyczyn niezależnych od Organizatora (np. w efekcie następstw związanych z zagrożeniem zdrowia), Organizator zapewnia uczestnikowi możliwość wyboru innej odpowiadającej daty z puli zaplanowanych warsztatów w okresie następnych sześciu miesięcy. W takich przypadkach koszty uczestnictwa nie są zwracane.

6.5. W przypadku braku realizacji następnego terminu tematycznego warsztatu (Experience Jam) Organizator zapewnia uczestnikowi możliwość wyboru innego z puli zaplanowanych warsztatów bądź zwrot kosztów.

REKLAMACJE

7.1. Uczestnik może dokonać reklamacji składając Organizatorowi stosowne oświadczenie w formie listu poleconego, faksu lub poczty elektronicznej, najpóźniej w terminie 30 dni od daty zakończenia  warsztatów.

W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje:

  1. częściowy lub całkowity zwrot kosztów usługi edukacyjnej,
  2. możliwość ponownego uczestnictwa w warsztatach o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U.133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) Organizator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Zamawiającego (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Organizatorem.

8.2. Uczestnik udziela Design Thinking Institute nieodwołalnej i nieodpłatnej zgody na wielokrotne wykorzystywanie zdjęć, wywiadów oraz nagrań z jego wizerunkiem w materiałach informacyjno-promocyjnych bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Niniejsza zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku uczestnika we wszelkich formach publikacji, w szczególności: w social mediach, reklamie w Internecie, materiałach promocyjnych, ulotkach, broszurach i nie jest ograniczone czasowo, ani terytorialnie.

8.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 z 2002 r.,poz.1176, ze zm.).

KONTAKT

9.1. Zapisami na warsztaty zajmuje się Weronika Ciesielska  [email protected], 515 720 117

9.2. Opiekunem warsztatów jest Sara Kapela  [email protected], 502 536 607